Alla inlägg den 7 april 2008

Av Emily - 7 april 2008 17:41

Jag har inga som helst ursäkter för detta dåliga uppdaterande mer än att jag inte har haft någon som helst motivation på det senaste.

Inget speciellt har hänt mer än att mamma och jag och syrran var på Hagabadet i lördags och fick varsin helkropps massage. I was in heaven kan jag lova=)


På kvällen blev det middag på nån italiensk restaurang också. Helt ok.

annars fylls dagarna mest av jobb, jobb och åter jobb. Är trött typ hela tiden så det blir inte så mycket annat just nu.

Mer än att jag är ute och går nästan varje dag (om vädret tillåter) i ca 1 timmer åt gången. Emily har blivit duktig minsann. Blev trött på att känna mig som en slapp soffpotatis helt enkelt!


Jobbet flyter på. Har gått tillbaka till min gamla tjänst fast med extra förmåner och det känns helt ok. Det fungerade inte så jättebra innan så det var väl det bästa för oss alla. Men inte deppar jag för det då jag tjänar ungefär samma på att göra mycket mindre jobb=) Inte illa va?


Romeo (katten alltså) växer och blir större för varje dag som går. Han är helt klart världens bästa katt. Sover och leker dagarna i ändå. Och är så himla mysig! Det enda minuset är att det blir smutsigt så himla fort då han är så långhårig och det börjar som ju alla vet gå mot sommartider nu!


Nä, det var nog allt jag orkade den här gången, jag ska försöka bli lite bättre på att skriva här, men känner jag mig själv så ska jag inte lova för mycket!


Tills vi hörs igen... adjö!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards