Alla inlägg under april 2007

Av Emily - 24 april 2007 18:19

Jaha.. Då har man alltså skaffat blogg..

Kul, har velat prova länge men det har inte riktigt blivit av.. Men nu så!

Sitter hemma efter en väldigt lugn dag på jobbet, helt själv, snubben kör lastbil och är på väg ner till tyskland just i detta nu. Lite ensamt men efter snart 2 år börjar man ju bli van. Man får roa sig själv.

Har suttit och kollat på lägenheter i ett par timmar, har hittat en som både jag och mattias gillade men den skulle bli alldeles för dyr efter att jag pratat med mäklaren. Minst en miljon skulle dom ha för en tvåa på 63 kvadrat i mölndal. Helt galet det här ju. Bodtadspriserna blir bara värre och värre. Våran har ökat med minst 150 000 i värde på ett år vilket ju är bra men inte lika kul när man vill ha större. Jaja skit samma, vi hittar nog nåt kul så småningom, ingen jättebrådska än ju..

Pank är man också, lönen kommer ju imorgon, vilket är välbehövligt eftersom jag inte ens har pengar till två glassar på kortet (vilket jag fick erfara när jag skulle köpa två piggelin till mig och min söta). iack..

Får rätt gott med pengar den här månaden.. typ 31000 tillsammans, kan behövas eftersom vi ska lägga undan fickpengar till den kommande portugalresan i juni...


nu ska emily ut och traska promenad i en timme eller så.. ses!



lite senare...

Promenaden var så skööön.. varmt och gott.. jag och paulina gick bort mot askimsviken och ner mot hovås, sen gick vi längs med vattnet och hem igen.. tog väl en 45 min så det var en lagom kvällspromenad.. ska ju träna imon så man får ta det lite lugnt!

nu är det desperate houswifes på tv, skönt att alltid vara ledig tisdagskvällar så att man kan hänga med, fast å andra sidan missar jag alltid greys anatomy.. inte lika kul förstås.

blir en riktig tv kväll när jag tänker efter för sen är det ju american idol osså.. haha patetiskt men va fan, jag är ju ensam hemma..

ha det gött! pöss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards