Alla inlägg under september 2007

Av Emily - 26 september 2007 16:27

Ja idag har det vart en enda lång städ dag på jobbet. Har putsat, rensat slängt saker och jobbat oss. Men fint blir det. Ska in extra imon för att få ordning på det sista.


Idag ska det läggas scheman igen.. Och det utan tillräckligt med personal. Blir spännande att se om det går att få ihop på nåt sätt. Hoppas går ju!


Imorgon kommer bror och hälsar på och stannar tills på fredag. Ska bli kul, träffas ju inte så ofta med tanke på att han bor hos mor och far i fjällbacka. Ska shoppas minsann! Haha..


Nä nu är det dags att sätta igång och jobba!


Hare gött!

Av Emily - 21 september 2007 21:39

Ja jösses vad trött jag blev. Har vart ett par hektiska dagar nu. Men skönt iaf att det äntligen är klart. Nu är det bara inflyttning och utflyttning att (inte) se fram emot=)


Nu är sötisen snart på väg hem. De hade visst förlorat med 2-4 så det blir väl till att trösta honom sen. Han skulle köpa med sig lite daimglass hem, smarrigt!


Detta blir det sista för idag så natti natti på er!

Av Emily - 21 september 2007 17:58

Japp.. Nu är det äntligen färdigt!!


Blev 1 145 000 till slut och vi är väldigt nöjda. Är ju bara en etta och vi köpte den ju för 600 000 i mars förra året. En rätt nice vinst kan man ju säga!


Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag. Jobbat som vanligt. Lagom att göra och dagen flöt på bra. Regnet öser ner utanför fönstret vilket det har gjort de senaste 3 dagarna. Nu är hösten verkligen här på riktigt och sommaren är över. Känns ju hemskt att säga men så är det ju tyvärr.


Ikväll blir det slappt. Mattias åkte precis iväg för att spela fotbolls match, jag hade tänkt åka med, men med det här regnet så struntade jag i det.


Blir till att sitta på Facebook.com ist. Världens bästa site!


Pussa

Av Emily - 20 september 2007 20:02

Ja för än är budgivningen inte över.

Högsta budet just nu är 1 010 000. Underbart, helt rätt riktining. Började ju på 795000...


Och imorgon fortsätter det=)


Håll tummarna.


God natt från lilla mig som ska mysa med pojken och äta kladdkaka för att fira!

Av Emily - 20 september 2007 17:59

budet är just nu uppe 985 000.. lite lite men förhoppningsvis är det inte över ännu!


vilken dag!

Av Emily - 18 september 2007 22:20

Min älskade underbara Mattias...


Att du ska vara borta tills på torsdag känns inte alls roligt. Dessutom är det visning imorgon och jag får ta hela lasset med nervositet och ev glädje på torsdag med ev budgivning.


Älskar dig så mycket att jag går sönder. Mitt hjärta känns helt tomt utan dig vid min sida. Att man kan älska någon så mycket som jag älskar dig är för mig helt oförklarligt. Har aldrig vart med om det någonsin med någon annan. Och jag vet att du känner samma sak för mig, vilket känns helt underbart.

Att dessutom veta att vi gått igenom helvetet och ändå överlevt alla våra turer får mig att se på vår framtid med hopp i tanken.


Det är du och jag för alltid min älskade!


Puss och kram Din Emly

Av Emily - 17 september 2007 20:46

Ja nu faller ögonen snart ihop vill jag lova. Blev ingen sömn imorse. Mäklaren ringde imorse och vi som trodde vi hade visning på lägenheten imon hade det visst idag! Så kan det gå när man har mycket att tänka på helt enkelt. Så istället för att sova blev det till att damm och städa och greja iordning lägenheten så att den såg bra ut. Var rätt dammigt vill jag lova. Helt sjukt att det kan bli så dammigt när man inte ens är hemma?

Knasigt..


Gav en kille på jobbet sparken idag. Kändes rätt jobbigt men väldigt befogat. Han hade visst dykt upp på jobbet i lördags helt hög och sen dessutom inte jobbat nåt utan mest gått runt och mumlat och sen, hör och häpna, hade den smarte fan satt sig och rullat en joint mitt framför ögonen på tjejen han jobbade med. Jag menar Hallå?? Dessutom hade han haft en haschkaka i fickan som han typ stolt hade tagit upp och visat henne. Hur dum är man liksom?


Så idag var det vara att kicka ut honom. Så nu är det mer kris än någonsin på jobbet då jag har 2 personal för lite. Känns ju roligt. Ska komma en tjej på intervjuv imon och sen 1 (ev 2) till på onsdag så förhoppningsvis (ta i trä) så löser det sig.


Kunde ju ha blivit en roligare start efter semestern?!?!


Ska försöka hinna ladda upp lite kort från frankrike och så imorgon, då lär jag väl ev ha lite tid över eftersom mattias ska iväg till tyskland igen..


God natt på Er allihop.


Måste förresten påminna om det där med att kommentera. Varför är det ingen som pratar med mig längre?

Av Emily - 17 september 2007 10:47

Ja trött!


Vart uppe sen halv fyra imorse för att åka hem igen till sverige.. och nu är man hemma. Känns helt underbart förutom att det var tvunget att bli krångel med jobbet det första som hände..

Förklarar mer senare för nu ska jag vila lite!


Puss

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards