Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Kärleksförklaringar från förr..

Av Emily - 21 februari 2008 17:24

Satt och rensade inkorgen på mobilen när jag hittade dessa söta sms från min kärlek. Hade totalt glömt bort dom.


Läs och njut=)


"Nu sitter jag i bilen och väntar på loss, kan inte sluta tänka på dig förstås. Mitt hjärta brinner, hoppas du aldrig försvinner. Älskar di för alltid. Puss och kram din M."


"Gud vad jag saknar dig! Du är lika vacker som solen i horisonten vid solnedgång, söt som den sötaste chokladen, alltså helt underbar! Älskar dig puss din M."


"Hej älskling. Ville bara säga att; du är gropen när jag ler, blodet i mina ådror, solen på min himmel, rosen i min vas. Ja allt vackert jag kan tänka mig. Puss M."


Ibland blir det lätt så att man glömmer bort det där första förälskelsestadiet som är så härligt. Det var definitivt mer sådana meddelanden då än vad det är nu. Nuförtiden är man glad om man ens får nåt sms nån gång ibland. Även om det bara står typ "kommer hem snart". Konstigt värre!

Men då är det också skönt att ha sparat dessa fina kärleksförklaringar och plocka fram dom de dagar d man behöver lite ömhet. Som tex idag när kärleken är iväg och jobbar.


Annars så flyter livet på som vanligt. Har bara inte haft tid att uppdatera. Dessutom har jag börjat fundera så smått på att byta blogg igen. Till blogg.se. De verkar himla bra där. Iof reklamsida med vafan. Mycket bättre design på den sidan och så.


Får se helt enkelt!


Ha en bra kväll vilka ni än är...

 
 
Maria

Maria

22 februari 2008 17:48

Men jag vill se bilder på lägenheten JU! ;)
Och höra hur det går med babyverkstan! Kraaam

http://mariasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 20 april 2008 10:58

Ja livet är helt fantastiskt just nu!   Varför kan jag inte säga men jag mår super iaf=) Solens strålar utanför fönstret och bjuder på rena rama sommar temperaturerna nu i helgen. Skönt!   Ledig idag och ska snart gå ut på prommis med sötnosen bort t...

Av Emily - 8 april 2008 17:09

Ja verkligen så! Vilken härlig dag. Hoppade in och jobbade extra idag eftersom jag ändå inte hade så mycket annat för mig. Hade jag vart ledig som det var tänkt hade jag väl ändå bara suttit hemma och latat mig..   Jobbade ensam nästan hela dagen eft...

Av Emily - 7 april 2008 17:41

Jag har inga som helst ursäkter för detta dåliga uppdaterande mer än att jag inte har haft någon som helst motivation på det senaste. Inget speciellt har hänt mer än att mamma och jag och syrran var på Hagabadet i lördags och fick varsin helkropps ma...

Av Emily - 14 mars 2008 22:11

Ni får förlåta mitt totala hjärnsläpp när det gäller uppdatering och sånt där men alltså, jag har inte orkat!   Det har hänt en massa saker som jag inte orkar dra igenom här men det har slitit lite på mig.   Annars så flyter dagarna på och jag mår ia...

Av Emily - 29 februari 2008 18:25

Ja fy farao säger jag bara! Vilken inihelvetes skitdag det här har varit.   Har precis kommit hem från jobbet där det har varit total katastrof idag. Helt sjuuuukt mycket folk. Det har varit kö ut genom dörren precishela dagen. Värsta sommar anstormn...

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards