Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Oh sunny day...

Av Emily - 8 april 2008 17:09

Ja verkligen så! Vilken härlig dag. Hoppade in och jobbade extra idag eftersom jag ändå inte hade så mycket annat för mig. Hade jag vart ledig som det var tänkt hade jag väl ändå bara suttit hemma och latat mig..


Jobbade ensam nästan hela dagen eftersom det var så lugnt. Verkligen skönt att bara gå runt där och tralla för sig själv=)


Lagom tills jag slutade vid tre så kom solen fram riktigt ordentligt. Den har kommit och gått under dagen men nu så står den högt upp på himlen och gassar. Nästan så att man kan gå ut i bara tröja på promenaden senare ikväll. Hoppas går ju iaf. Mattias väntas hem om en sisådär 45 min eller nåt och då blir det ugnsbakade bakpotatisklyftor, fläskfilé och bea-sås. Såhär på en tisdag. Inte illa pinkat det. Längesen vi åt nån riktigt god fet mat här hemma så det var på tiden. Imorgon är det back to basics igen. Blir nog stroganoff eller nåt sånt där...


Sen efter middagen ska vi ut på lång tur som de säger i Norge. Vilket betyder promenad ungefär. Ska gå upp till Ruddalens fritidsområde som ligger ca 10 minuter härifrån och vandra runt i skogen hade jag tänkt. Sen är det väl hem och mysa i soffan resten av kvällen som gäller. Är rätt seg faktiskt. Är nog inte byggd för att gå upp tidigt..=)


Kanske att det blir en update ikväll?


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 20 april 2008 10:58

Ja livet är helt fantastiskt just nu!   Varför kan jag inte säga men jag mår super iaf=) Solens strålar utanför fönstret och bjuder på rena rama sommar temperaturerna nu i helgen. Skönt!   Ledig idag och ska snart gå ut på prommis med sötnosen bort t...

Av Emily - 7 april 2008 17:41

Jag har inga som helst ursäkter för detta dåliga uppdaterande mer än att jag inte har haft någon som helst motivation på det senaste. Inget speciellt har hänt mer än att mamma och jag och syrran var på Hagabadet i lördags och fick varsin helkropps ma...

Av Emily - 14 mars 2008 22:11

Ni får förlåta mitt totala hjärnsläpp när det gäller uppdatering och sånt där men alltså, jag har inte orkat!   Det har hänt en massa saker som jag inte orkar dra igenom här men det har slitit lite på mig.   Annars så flyter dagarna på och jag mår ia...

Av Emily - 29 februari 2008 18:25

Ja fy farao säger jag bara! Vilken inihelvetes skitdag det här har varit.   Har precis kommit hem från jobbet där det har varit total katastrof idag. Helt sjuuuukt mycket folk. Det har varit kö ut genom dörren precishela dagen. Värsta sommar anstormn...

Av Emily - 28 februari 2008 20:01

Ja nu har jag fått tummen ur röven och fotat min kära lägenhet. Fick ett ryck och röjde upp här hemma och gick bärsärk med kameran!   Bilderna ligger lite i oordning men det får gå ändå. Det absolut snyggaste kortet (eller inte) är det på vår käksflä...

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards