Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

Oh my!

Av Emily - 11 februari 2008 19:41

Haha.. Ja vilken dag.. Är sååå trött. Har knappt sovit en blund inatt. Åt pizza igår och det var nåt där i som nog inte var riktigt ok för min mage mådde verkligen inte bra efter den. Låg och trodde jag skulle spy i många timmar innan jag till slut däckade av ren och skär utmattning. Sov kanske 5 timmar totalt för visst måste man vakna en hundra gånger varje natt också. Har vart så i en vecka typ nu. Vet inte riktigt varför det är så. Nån som vet? Vaknar och somnar om i en jämn takt hela natten..


Idga har man då jobbat(nähä?), lagat middag, grejat i lägenheten och nu så har man tid till att sätta sig ner i ett par minuter innan det är dags att fortsätta greja. Har satt upp alla handtag i köket idag och fixat ytterligare med elen. Har även satt upp alla tavlor och spegeln i hallen nu samt möblerat iordning i hallen. Vilken skillnad det blir minsann! Härligt att se att det tar sig med den här röran=)


Imorgon har man också körlektion igen. Är lite nervös. Ska parkera och backa och greja. Blir sista lektionen på ett tag. Ska försöka fixa att köra privat lite nu. Blir rätt dyrt att bara gå på körskolan..Tyvärr för lärarna är ju bra och sådär..


Alla hjärtans dag på torsdag också. Ni har väl inte glömt bort era nära och kära?


Själv ska man bo på hotell och mysa hela helgen med sin käresta. Var egentligen en överraskning från mattias till mig men jag råkade komma på honom när han satt vid datorn och beställde. Men jag vet iaf inte vilket hotell det är. Alltid något! Nu måste ju bara jag komma på något att ge honom också, men jag tror iof att jag vet. En sak som han nog verkligen vill ha!


Nä som dagt dags att fortsätta med röjningen!


Mys på er den här härliga aftonen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 20 april 2008 10:58

Ja livet är helt fantastiskt just nu!   Varför kan jag inte säga men jag mår super iaf=) Solens strålar utanför fönstret och bjuder på rena rama sommar temperaturerna nu i helgen. Skönt!   Ledig idag och ska snart gå ut på prommis med sötnosen bort t...

Av Emily - 8 april 2008 17:09

Ja verkligen så! Vilken härlig dag. Hoppade in och jobbade extra idag eftersom jag ändå inte hade så mycket annat för mig. Hade jag vart ledig som det var tänkt hade jag väl ändå bara suttit hemma och latat mig..   Jobbade ensam nästan hela dagen eft...

Av Emily - 7 april 2008 17:41

Jag har inga som helst ursäkter för detta dåliga uppdaterande mer än att jag inte har haft någon som helst motivation på det senaste. Inget speciellt har hänt mer än att mamma och jag och syrran var på Hagabadet i lördags och fick varsin helkropps ma...

Av Emily - 14 mars 2008 22:11

Ni får förlåta mitt totala hjärnsläpp när det gäller uppdatering och sånt där men alltså, jag har inte orkat!   Det har hänt en massa saker som jag inte orkar dra igenom här men det har slitit lite på mig.   Annars så flyter dagarna på och jag mår ia...

Av Emily - 29 februari 2008 18:25

Ja fy farao säger jag bara! Vilken inihelvetes skitdag det här har varit.   Har precis kommit hem från jobbet där det har varit total katastrof idag. Helt sjuuuukt mycket folk. Det har varit kö ut genom dörren precishela dagen. Värsta sommar anstormn...

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards