Alla inlägg under februari 2008

Av Emily - 29 februari 2008 18:25

Ja fy farao säger jag bara! Vilken inihelvetes skitdag det här har varit.


Har precis kommit hem från jobbet där det har varit total katastrof idag. Helt sjuuuukt mycket folk. Det har varit kö ut genom dörren precishela dagen. Värsta sommar anstormningen!

Om det ska hålla på så här i februari hur kommer det då vara i sommar? jag vill nog inte veta känns det som.

Och igår var det precis likadant. jobbade nästan 9 timmar idag och 8 timmar igår helt och hållet utan rast och mat. Sinnes!


Inte så konstigt att man mår skit? Nä precis.


Väntar på att Mattias ska komma hem. Har saknat honom=) Ska gå ner till Gigi´s och käka baconburgare med pommes. Lätt det godaste i hela stada!

Sen blir det mys resten av kvällen för idag har jag visst ägglossning. Bäst att passa på! Hihi..


Och just det! Imorgon ska vi på hockey. Frölunda - HV71 i Scandinavium. Ska faktiskt bli roligt även om jag inte diggar sport sådär jättemycket! Haha..


Dags att föna håret iaf=)


Hoppas ni får en bra helg alla!

Av Emily - 28 februari 2008 20:01

Ja nu har jag fått tummen ur röven och fotat min kära lägenhet. Fick ett ryck och röjde upp här hemma och gick bärsärk med kameran!


Bilderna ligger lite i oordning men det får gå ändå. Det absolut snyggaste kortet (eller inte) är det på vår käksfläkt. Det är väl det "stora" projektet som är kvar. Mattias pappa ska väl komma nån helg snart och fixa alla de där småsakerna som återstår. Lite drygt att det aldrig blir klart om vi säger så.


Har inte tagit några kort på gästrummet heller av den enkla anledningen att där var så stökigt och oorganiserat att jag bara inte orkade greja där idag!

Men iaf, här är korten! Kommentera gärna, I like it!

Av Emily - 27 februari 2008 21:52

Ja idag kommer faktiskt några kort. Dock inte på mitt hår och inte heller på lägenheten då jag faktiskt inte har några riktigt bra kort!


Men ni får ett par på min älskade kisse Romeo, ett på mig och även ett bevis på att våren faktiskt är på väg!


Ha en fin afton mina vänner=)

Av Emily - 26 februari 2008 17:29

för M....


Bara så att ni vet..


Han är allt jag någonsin önskat mig och lite till.. Finast i världen, men bra konstig ibland också=) Men vad göra? Kärleken övervinner allt han jag hört!


Jobbat idag som vanligt.. Lugnt och skönt för ovanlighetens skull. Kan ha berott på vädret som dagen till ära bjöd på konstant ösregn. De stackare som faktiskt var utomhus så ut ungefär som dränkta katter allihop. Kanske ska ta med sig ett paraply nästa gång de går utanför dörren?


jaja.. imorgon dasg för jobb igen. Inventering och sånt där onsdagskul som man har..


ikväll: m ska på träning och då ska jag passa på att sätta mig med lite jobbplanering inför sommaren samt skriva kontrakt för en ny tjej på jobbet. lika bra att passa på!


Har lusläst avtalet för hotell och restarurang idag också så nu känner jag mig lite mer insatt!

 ha det bra så länge.. Och de där korten som jag utlovade dröjer lite till. Hittar inte min usb sladd.. Blä!


Puss på er ändå=0

Av Emily - 25 februari 2008 22:36

Dags att krypa till kojs som man så fint säger..


Ögonen är riktigt trötta idag. Inte bra att vara ledig så här mkt (3 dagar i rad). Skönt att iaf fått ha en riktig rå om sig själv dag idag. Kommer inte ens ihåg när jag hade en sån sist.


Först sovmorgon. En riktigt lång sådan. Sen in till frissan och fått håret pimpat av mkt duktig frisör. Sen lite indisk mat på nam nam och sen så shopping och åter shopping. Blev en skjortklänning (som förövrigt är min nya kärlek), ett par byxor, en tröja och så hårprodukter från Kérastase.


Så nu kan lilla Emly gå och lägga sig nöjd med dagen och riktigt utvilad inför arbetsdagen imorgon!


Puss på er...

Av Emily - 25 februari 2008 16:58

Hemma igen minsann. Och håret blev kanon! Väntar bara på att Mattias ska komma hem och ta kort på den också..=) så kanske det kommer upp en bild idag..


Massa volym för en gång skull. Behöll den lilla längd som fanns. Tänkte spara och se om jag kan få långt igen. Har ju haft kort hår i flera år nu ju!


Ska snart gå ut i köket och börja med middagen som dagen till ära är hemmagjorde burgers med massa sallad och smaskens till!


Ha en fin eftermiddag!

Av Emily - 25 februari 2008 12:01

Japp.. Någon ska visst gå och klippa sig idag?


Nu hoppar jag snart på bussen och åker till Panache för att bli fin i håret!


Kort kommer ikväll=)

Av Emily - 24 februari 2008 22:43

Ja den här helgen kan bara beskrivas på ett sätt; lyckorus!


Älskar min kärlek Mattias och det vi har tillsammans. Har haft det helt underbart den här helgen. Busat och kramat och stojat runt precis som i början när vi träffades. Som en nytändning ungefär. Och ni ska bara veta att vi ligger som aldrig förr=) Det om något är väl ett tecken på att man är nykär? haha.. så underbart man kan ha det ibland ändå....


Nu ska vi iaf gå och kramas godnatt i sängen. Mattias ska ju upp och jobba och jag ska vara ledig. Bara greja hemma med sånt som aldrig hinns med annars och så tvätta. Inte glömma tvättiden inte!


Mattias har dessutom vart så snäll och städat hela lägenheten när jag var iväg och jobbade nu på kvällen. Underbart!


nattinatti folks=)

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards