Alla inlägg under mars 2008

Av Emily - 14 mars 2008 22:11

Ni får förlåta mitt totala hjärnsläpp när det gäller uppdatering och sånt där men alltså, jag har inte orkat!


Det har hänt en massa saker som jag inte orkar dra igenom här men det har slitit lite på mig.


Annars så flyter dagarna på och jag mår iaf bra! Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem med mat till mig. Han har vart på möte med sin fotbollsklubb, sådär lagom kul en fredag kväll när man knappt har sett röken av varandra på hela veckan, men det är ju bara att bita ihop!!


Helgen ska spenderas tillsammans med min mor och far förövrigt som kommer ner till Göteborg. Imorgon blir det först TuR-mässan på Svenska Mässan och sen på kvällen skulle vi visst till nån fancy Italiensk restaurang. Söndagen kommer att ägnas åt massa småpill här hemma. Ska måla

dörrar och fylla i lite här och där i lägenheten med färg som man råkat slå bort och sådär.. Ska iaf bli jättekul.


Har precis städat hela lyan också. Helt tokigt vad dammigt det blir. Misstänker att den största boven heter Romeo. Han är ju väldigt långhårig och det börjar dra sig mot varmare grader har han börjat tappa massa päls. Och denna härliga päls bildar tillsammans med våra andra husdjur dammråttorna små härliga högar med skräp i varenda liten vrå i lägenheten. Städa minst 2 gånger i veckan krävs iaf. Och då damma och allt sånt där inkluderat i det!


Nä nu dök visst Mattias upp med mat vilket var tur för jag dör av hunger!


Puss på er alla söta (och osöta, haha)!!



Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards