Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

What a feeling=)

Av Emily - 24 februari 2008 22:43

Ja den här helgen kan bara beskrivas på ett sätt; lyckorus!


Älskar min kärlek Mattias och det vi har tillsammans. Har haft det helt underbart den här helgen. Busat och kramat och stojat runt precis som i början när vi träffades. Som en nytändning ungefär. Och ni ska bara veta att vi ligger som aldrig förr=) Det om något är väl ett tecken på att man är nykär? haha.. så underbart man kan ha det ibland ändå....


Nu ska vi iaf gå och kramas godnatt i sängen. Mattias ska ju upp och jobba och jag ska vara ledig. Bara greja hemma med sånt som aldrig hinns med annars och så tvätta. Inte glömma tvättiden inte!


Mattias har dessutom vart så snäll och städat hela lägenheten när jag var iväg och jobbade nu på kvällen. Underbart!


nattinatti folks=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emily - 20 april 2008 10:58

Ja livet är helt fantastiskt just nu!   Varför kan jag inte säga men jag mår super iaf=) Solens strålar utanför fönstret och bjuder på rena rama sommar temperaturerna nu i helgen. Skönt!   Ledig idag och ska snart gå ut på prommis med sötnosen bort t...

Av Emily - 8 april 2008 17:09

Ja verkligen så! Vilken härlig dag. Hoppade in och jobbade extra idag eftersom jag ändå inte hade så mycket annat för mig. Hade jag vart ledig som det var tänkt hade jag väl ändå bara suttit hemma och latat mig..   Jobbade ensam nästan hela dagen eft...

Av Emily - 7 april 2008 17:41

Jag har inga som helst ursäkter för detta dåliga uppdaterande mer än att jag inte har haft någon som helst motivation på det senaste. Inget speciellt har hänt mer än att mamma och jag och syrran var på Hagabadet i lördags och fick varsin helkropps ma...

Av Emily - 14 mars 2008 22:11

Ni får förlåta mitt totala hjärnsläpp när det gäller uppdatering och sånt där men alltså, jag har inte orkat!   Det har hänt en massa saker som jag inte orkar dra igenom här men det har slitit lite på mig.   Annars så flyter dagarna på och jag mår ia...

Av Emily - 29 februari 2008 18:25

Ja fy farao säger jag bara! Vilken inihelvetes skitdag det här har varit.   Har precis kommit hem från jobbet där det har varit total katastrof idag. Helt sjuuuukt mycket folk. Det har varit kö ut genom dörren precishela dagen. Värsta sommar anstormn...

Presentation

Omröstning

Vilken är den bästa fyllematen?
 Pizza
 Hamburgare
 Kebab med mos
 Kebab i pita
 Halv/Hel special (gärna med räksallad såklart)
 Korv med bröd
 Inget av ovanstående

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards